Egyedi pendrive-ok, céges ajándékok =
visszatérő vevők, mindig szem előtt lévő reklám,
növekvő profit

Pendrive reklámajándék - Keresd Németh Ritát!

3 tévhit a kereskedelem világából

  1. A jó bornak nem kell cégér avagy a jó minőségű terméknek nincs szüksége reklámra
  2. Válság van
  3. A minőség a legfontosabb, a kiváló termékre mindig van kereslet

tevhit1. tévhit a kereskedelemben: „Jó bornak nem kell cégér”

A közmondás szerint nem. A mai világban ezt viszont nem jelenthetjük ezt ki ennyire biztosan. A technikai forradalom mindent megváltoztatott, cégek tűntek el, melyek előtte jól jövedelmeztek és teljesen újak léptek helyükbe. Sokszor természetesnek vesszük, hogy új TV előfizetésünkhöz ajándék fényképezőgépet kapunk, vagy újságelőfizetéshez még egy extra ajándék könyv is jár. Te mit adsz egyedülálló szolgáltatásod és terméked mellé ajándékként?

2. tévhit a kereskedelemben: A jó minőségű terméknek nincs szüksége reklámra.”

Valóban így lenne? Meg kell csak nézni a magyar borokat. Mi itthon ismerjük őket, össze tudjuk hasonlítani más, külföldi borokkal. De egy más országból ide tévedő – amúgy borkedvelő – vendég, aki még nem járt Magyarországon, nem tud semmit róluk. Megkóstol egy késői szüretelésű tokaji furmintot, villányi portugiesert vagy egy egri bikavért és szerelmes lesz a magyar borokba, holott korábban nem jutott eszébe, hogy magyar bort igyon. Persze mindenki hallott már a francia borokról. “Azok aztán a finom borok, hiszen nagyon híresek.” Hát… Kóstold meg és döntsd el, hogy így van-e…

3. tévhit a kereskedelemben: Válság van

Miért fogyott el a munkája a 30 éve villanyszerelőként dolgozó Béla bácsinak?

“Mert az építőipar válságban van.” Egy frászt! Azért mert nem találják meg. Hiába tevékenykedett évtizedekig, hiába ismeri sok ember, egyszerűen kiöregedtek mellőle ezek a megrendelők, kicserélődtek a lakók az utcájában, a környéken, és talán a szomszéd utcában frissen odaköltözött házaspár már a neten keresgél a felújításhoz szakit.

tevhitA minőség a legfontosabb, a kiváló termékre mindig van kereslet.”Gondolják sokan. Tévednek! A kiváló termék manapság kevés! Sőt, ha sikeres céget szeretnél, mondhatni alap, de még mindig kevés! Belegondoltál már abba, hogy hány silány terméket vettél meg életedben csak azért, mert szebb volt a csomagolása, kaptál mellé valami kis ajándéktárgyat?

Azt gondolom, hogy maga a termék / termékfejlesztés egy jól működő vállalkozás sikereinek a 25%-át jelenti. Kb. 25%-ot adnék a cég folyamataira, átlátható, tervezhető, stabil működésére és 50%-ot a marketingre!

Aki egy kicsit ügyesebb, többet akar, igazi sikereket szeretne, piacvezető pozícióra törekszik és egy jól menő vállalkozást szeretne, elkezd aktív marketinget folytatni. Ehhez követni kell az újdonságokat, pénzt befektetni reklámtárgyak vásárlásába, odafigyelni a cégimázsra.

Nézz végig magadon, te milyen szinten állsz?

black gift box2Próbáld ki, ajándékozz céglogós pendrive-ot és tapasztald

1.  nem egyszeri, hanem rendszeres törzsvásárlókat szerzel

2.   jólcsengő, letisztult cégimázsod lesz

3.   növekvő profittal számolhatsz

2013. szeptember 25. - 12:14

Szólj hozzá!

(A mezők kitöltése kötelező. Az e-mail cím nem fog látszódni a hozzászólás elküldése után.)

Pendriveguru ügyfélszolgálat

2014 Pendriveguru    ●    © Minden jog fenntartva.