Az egyedi reklámajándékok igenis működnek!

mikor volt az utolsó olyan alkalom, hogy egy olyan cégtől rendeltél szolgáltatást, akik szemtelenül félbeszakították a filmet, amit nézel a reklámjukkal? Te tudod, hogy mit is jelent a szó, reklámajándék?

Te tudod, hogy mit is jelent a szó, reklámajándék? Ha megkérdezünk egy szobányi embert, hogy mi az az egyedi reklámajándék, sok esetben csendben megvonnák a vállukat (igazából nem is érdekelné őket). Amit egyesek megemlítenének, hogy “ja igen”, van egy egyedi pendrive-juk az íróasztalukon vagy, “ja igen” egy reklámtollal írtam alá múltkor a fogorvosnál a beteglapom. A Facebook és Google reklámokkal telt világban könnyű elfelejteni milyen erőteljes és hatásos lehet egy egyedi logós reklámajándék. A Promóciós Termékek Nemzetközi Egyesülete Promotional Products Association International (PPAI) szerint, azonban a cégek több reklámajándékot vásárolnak napjainkban, mint eddig valaha.

A reklámajándékok hatékonysága

Effectieness of Promotional Products A PPAI szerint az emberek kb. 74 % -a tart egyedi reklámajándékot a munkaterületén. – Gondolkozz el egy percre ezen: a 100 fős irodádban, 74-nek közülük van legalább egy reklámajándéka az íróasztalán. A munkatársaid közül vajon hány tart, tart-e egyáltalán valaki magazin- vagy újságkivágást nyomtatott reklámokból?

Tudjuk, hogy most mit gondolsz. Az biztos, hogy az embereknek megvannak ezek a reklámtárgyak a hálószobájukban, de ezek tényleg ennyire hatásos reklámok lennének? Igen! Tény, hogy az emberek, akik logózott reklámajándékot kapnak, 83% inkább ezzel a céggel köt üzletet. Mialatt a versenytársaid dúlnak-fúlnak hirdetőtáblás és rádiós reklámokon, talán elutasítják a puzzle hiányzó részét, ami ott van közvetlenül az orruk előtt.

Ja igen, és ha valaha gondolkodtál egy-egy reklámajándék átlagos élettartamáról, nézd meg a statisztikát: az emberek 81%-a tart egy évnél régebbi promóciós termékeket. A legtöbb digitális reklám múlandó, eltűnik egy gombnyomásra. Eközben ezek a kéznél lévő tárgyak évekig csellengenek!

Miért is fontosak a reklámajándékok?

A reklámajándékok bármilyen iparágban fontosak. ​Akár egy kis 5 fős ügyvédi irodád van, vagy egy nagy bank elnöke vagy, a termékek amiket szétosztasz, fizikai emlékeztetőként szolgálnak majd a saját márkádról. Mindezek után, ki felejtené el a céged nevét miután ajándékba kapott egy egyedi wireless töltőt a legutóbbi kereskedelmi kiállításon/vásáron.

A nap végén, a reklámajándékok a legfontosabbak, hiszen ​a legutolsó érintkezésként alkalmazhatók a marketing kampányban. Kiküldheted a világ összes újságát, nem fognak számítani, ha az olvasóközönség hiányolja a márkádhoz való kapcsolódást. Haladj előre és adj ki menő reklámajándékokat, hogy a saját márkád megkülönböztethesd a többitől!

Miért is ilyen hatékonyak a reklámajándékok?


Egyszerű a képlet, a promóciós termékek működnek, mert ellátják a felhasználókat kézzel fogható, hasznos cikkel a hagyományos reklámok terében. Biztos, hogy a Fabecook is nagyszerű, de nem tölt be funkciónális célt a felhasználó mindennapi életében. Amikor a fogyasztódnak funkcionális cikket adsz, mint az pendrive vagy powerbank, elsőkézből érzik a nagyrabecsülésed.

Reklámajándék VS nyomtatott sajtó

Amíg a nyomtatott reklámok részesedése csupán 29 %-a a piacnak, a reklámajándékok 34%-át foglalják el a piaci térnek, ami a legnagyobb marketinghallá teszi őket a tóban. Az emberek érzékenyek és védelmezik a személyes területüket, ha azt érzik, hogy bombázzák őket tolakodó digitális vagy nyomtatott reklámokkal. Az egyedi reklámajándékok hatásosak, mert funkcionális célt szolgálnak azzal, hogy aprók és praktikusak.

​Ne dőlj be annak az előítéletnek, mennyi online reklámot is látsz, ugyanis az ember 65%-a egyszerűen átugorja őket. Komolyra fordítva a szót, mikor volt az utolsó olyan alkalom, hogy egy olyan cégtől rendeltél szolgáltatást, akik szemtelenül félbeszakították a filmet, amit nézel a reklámjukkal? Ha olyan ember vagy, aki szereti az adatokat, hagyd a számokat beszélni: csupán az emberek 20%-a dobja el az egyedi reklámajándékot. Van szükség több szóra?

​A reklámajándékok hatásossága tagadhatatlan. Akár a következő marketing kampányodat tervezed, vagy keresed a módját a következő eseményt az egyik könyvedhez, haladj tovább és illeszd be a promókat a marketingtervedbe. A jövőbeli ügyfeleid hálásak lesznek érte!

Iratkozz fel hírlevelünkre

Személy